*43*

2009-05-26 / 11:21:23
I lördags så kom min moster in till stan och vi for och köpte lite tyg, för att hon ska sy gardiner till mig.
Som jag ska ha i sovrummet.
Sedan så kom mamma också, så då for vi på granngården och handlade lite, sedan så for vi till café göteborg.
När vi hade fikat klart så körde vi hem mamma och laila körde mig till vårmönstringen som va på umestan, skulle lämna pappas ciggpaket som han hade glömt hemma hos mig.
Efter det så körde Laila hem mig och Emelie.
Senare på kvällen så kom pappa hem till mig och visade upp pokalen som han hade vunnit på värmönstringen, han ställde ju ut triken.
Så han vann peoples choise!

I söndags så for jag,pappa och Emelie till pappas kusin Maggan som bor i nybränna.
Och min 3-mening va där med sin dotter som är Emelies 4-mening.
Vi busade med alla hundarna, ska bara tillägga att Maggan har en hund kennel.
Hon har golden och cocker spaniel.
Lekte med barnen gjorde vi också, men Emelie sov mest :P
så jag fick busa med Elin ist..
Vi fick grillat till middag, ojoj så gott de va.
Första gången i år som jag åt grillat.
Klockan vart  6 och då for vi hem till stan.
För klockan 7 skulle jag spela bingolotto.
Vi körde 8,5 mil på 57 minuter.
Men jag missade bara första spelet.
Men aije hade skrivit ner alla nummer, så det var ju bara att fylla i på lotten.
Sedan på kvällen så kom Jaqq och Jossan hem till mig, efter en stund så kom anna ut  från sina föräldrars lägenhet.
Så då kom hon och umgicks med oss ist.
Och dom va väl här till 03.30 sedan så fick jag lägga mig och sova.

Igår (måndag) så va jag mest bara hemma, pappa kom och hämtade oss efter lunch och körde mig till stan, för jag skulle lämna in några papper.
Sedan på kvällen så va jag på folket hus här på ersboda, pappa hade ställt ut triken, så jag och Emelie va där och umgicks med han.
För vi hade inget bättre för oss så.

Idag blir det att städa,tvätta och diska.
Sen ikväll så ska jag och Aije se på film, vart ju inte igår, så då får de bli idag ist..

Imorgon kommer mina små snuttisar hit på fika :)
de va så länge sen nu vi träffades typ 2 veckor sen.
sen på kvällen så blir de att köra bil.

På torsdag har jag körning, så medans jag kör så ska Aije ta hand om Emelie.
Sedan då jag har kört klart då far jag till mamma, så kommer Aije och Emelie dit, för vi ska äta middag hemma hos mamma.

Sen på på fre-lör-sön så  vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att vara hemma som vanligt, kanske ta en prommis om det är fint väder ute.
Eller kanske fara och handla lite mat.

/Petra
Åsikter!
Postat av: Jennifer

Vart bor du någonstans? Med tanke på att din pappa vunnit en pokal på vårmönstringen! Ha en strålande dag!

Kommenterat - 2009-05-29 / 15:03:20  | URL - http://jenniferbackman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: