*40*

2009-05-13 / 00:28:52
Idag så har jag och Emelie varit hemma hos Pernilla och Isabelle!

vi hade det super mysigt, drack kaffe, pratade en massa och såklart myste med ungarna..
Idag fick Emelie provsmaka på risgröt med morotssmak ;D det tyckte hon va jätte gott..
Sen tog jag och pernilla med oss ungarna på en promis längs älven, till backenkyrkan och sen gick vi till ica kvantum och handlade lite..
Sedan så kom aije och hämtade mig och Emelie..
När vi hade kommit hem så gick jag iväg och köpte glass ifrån glassbilen :D

Nu ikväll så kom Jacqueline hit och umgick med mig ett bra tag..
Sedan stod vi ute och pratade med Jennika och Anna.

FYFAN VAD JAG HATAR MINA GRANNAR SOM BOR SNETT NEDANFÖR MIG!
JAG SKA FAN SE TILL SÅ ATT DOM BLIR VRÄKTA HÄRIFRÅN!

slänger in lite bilder på dom vackraste ungarna här i umeå!






/Petra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: