*92*

2009-10-02 / 15:16:40
Idag så gick vi till barnens hus, för att vi har varit med Elle och hennes underbara Nova..
Men Elle fick möta mig en bit :P...

Efter att vi hade varit på barnens hus så gick vi in på sko kanonen.. Fanns inga snygga barnskor där alls..
Sedan så vart det M-huset, Godishuset och sist men inte minst Babyproffsen :P

Hur trevligt som helst hade vi det, tack gumman!

Imorgon blir det Dollarstore för hela slanten!
Åsikter!
Postat av: Elle

Tack för idag själv! =)

Åh, vilket dollarstore? Jag vill också dit!



Haha, om du undrar varför du fick en crazykommentar just, så var det jag som råkade klanta mig :P

Kommenterat - 2009-10-02 / 21:38:21  | URL - http://elleeee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: