*83*

2009-09-05 / 22:05:36
Igår va jag,Emelie,Elle,Nova och elles lillasyster på leos lekland :)
vi hade det superkul..
Detta måste ju verkligen göras om..

Vi satt och pratade en massa och åkte ruschkanor lekte i bollhavet.
Slänger upp bilder därifrån så fort som elle har lagt ut några på sin blogg, som man kan sno därifrån :P

Imorgon ska vi vara med Pernilla och Isabelle! Får väl se om jag får med mig Aije dit :P
mina mostrar skulle ha kommit, men dom ringde för en stund sen och sa att dom skulle komma nån dag nu till veckan ist.
På måndag så kommer Elle och Nova hit, då ska jag lära Elle att dricka kaffe :P


Åsikter!
Postat av: Elle

Haha, ja, det tycker jag att du ska. =) Behöver verkligen växa upp lite och lära mig dricka det ;)

Kommenterat - 2009-09-05 / 23:16:51  | URL - http://elleeee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: