*105*

2010-01-05 / 00:59:56
Jaha då va julen över och det har blivit ett nytt år!

Imorgon så blir min fina flicka 1år :)
Shit vad fort tiden går...

Så imorgon kommer hela tjocka släkten och på söndag kommer alla kompisar :)
Idag så gick Emelie mellan mig och Aije, hon va så duktig!

Och på måndag blir det inskolning på dagis, så jag är lite nervös över hur det ska gå, men jag hoppas/tror att det kommer gå bra..
Jag är ingen som skriver långa blogginlägg, men jag ska försöka göra det nångång, men det är så jobbigt att skriva, nu när man har satt dit löstippar..
Det gör skit ont om jag slår till nageln mot nått...
Så jag förstår hur andra känner sig som har långa naglar..

Åhhh jag måste ju säga en sak..
Det var jävligt kallt igårkväll (måndag), mina fingrar höll på att frysa ihjäl och det vart ju inte bättre av att man kom in på affären, då började det brinna på fingertopparna :(


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: