*107*

2010-01-29 / 12:13:41
happ då har man inte skrivit nått på väldigt länge..
Men jag inte haft orken eller lusten att skriva..

Emelie har ju börjat på dagis nu och det går väldigt bra, ska hämta henne halv 2 sen så ska vi ta bilen och fara till Pappa Aije så han får se henne nått denna vecka, sedan så vid 6 så kommer mamma, staffan och brorsan hit och ska äta middag..
Jag känner att dom förtjänar en middag hemma hos mig, eftersom att mamma har bjudit mig på middag så mycket.
Ikväll kommer kanske Jaqq hit och ser let´s dance med mig...
Jag hoppas att Rabih går vidare ikväll, han var ju nära på att åka ut förra veckan.
Han är ju så charmig.
Och imorgon kanske de blir att fara till Angies och Kevins nya lägenhet och hälsa på dom :).
På söndag blir det en slappar dag..

Nu väntar jag på att pappa ska komma, han ska hjälpa mig att få igång min bil.. Den har ju typ isat igen, asså det känns som om det är en ny istid på gång..

Justja jag glömde berätta att Emelies Farmor Nettan kommer om några dagar :D :D :D...
Det ska bli så roligt att få se henne igen..
Jag har ju inte träffat henne sen Emelie va 3 månader och det var i April..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: