*118*

2010-07-05 / 13:46:28
I lördags så var det wheels, hade det hur trevligt som helst.
Jag fick ju va med min S :)
men efter ett tag så började jag må illa så jag orkade inte åka bil nå mer..
Så då for vi hem till S och kollade på film och hade det bara mys..

Igår då jag fick tillbaka Emelie så tog vi det bara lugnt, Emelie fick bada lite och hon ville även att jag skulle bada med henne, så då gjorde jag det.

Sedan så for vi till mamma för att äta middag, S kom till mamma oxå så mamma fick ta hand om Emelie medans jag gick ut till S..

Idag kanske jag blir barnledig igen, så då får man se vad som händer, jag hoppas att jag får träffa S!
Åsikter!
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack så mycket, vad glad jag blir :)

Kommenterat - 2010-07-18 / 14:49:43  | URL - http://dolphin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: