*121*

2010-07-31 / 22:28:09
Imorse bestämde jag mig för att ta med mig och Emelie till lycksele...

For efter 10 nångång och va framme vid halv 11, drog direkt hem till min 3-mening som va hemma på lunch..
Så när vi kom fram hem till henne så var hon tvungen att fara och jobba igen, men jag och emelie kunde vara i hennes lägenhet medans.

Tog även en promenad efter att emelie hade fått i sig lunchen, efter det så for vi till campingen och hälsade på Sandra :), Fick även träffa Kick!

Det var roligt att se han igen, var ju som ett tag sen sist..
Emelie vart skiträdd för han :P och sen höll hon på att somna ute på stolen, så då for vi hem..
Tog inte många minuter innan hon somna då vi hade satt oss i bilen och va påväg hem..

Nu tittar jag på "Den gröna milen"..
Den är så sjukt bra!!!
Åsikter!
Postat av: Monia Nilsson

Välkommen åter när jag är hemma också :-).

Kommenterat - 2010-10-24 / 13:07:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: