Varför skulle detta hända mig?

2010-07-27 / 11:06:44
Hade ett tråkigt samtal iförrgår på telefon!
Får väl se hur lång tid det tar innan jag kan släppa det här..

Köpte nya skor till Emelie igår
SKITSNYGGA!

http://images.nilsongroup.com/erez4/erez?src=Inmapp/SP_255668_C.tif&tmp=Medium&format=jpeg


Igår stack jag, pernilla och hennes dotter till Övik, vi for och hälsade på Carro, Mp och deras dotter Haile...
Carro hade ingenaning om att vi skulle komma, Isak och hans tjej johanna och en kompis till dom följde oxå med dit, för Johanna och Carro känner varandra sen förut.. Så vi var ett helt gäng där :) Kul hade vi, men jag hade fortfarande dig i mina tankar..
Jag kommer inte kunna släppa dig!

Slänger upp en bild på dom vi va hos igår
Stört sköna människor detta!




Åsikter!
Postat av: Carro

Det var super kul att ni kom :) förvånad man blev.. Typiskt du att göra så, haha! Men vad har hänt? du får ringa mig ju !

Kommenterat - 2010-08-02 / 09:39:44  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: