*112*

2010-05-01 / 09:33:23
Nu va det länge sen man skrev, men jag ska försöka att skriva ett inlägg varje vardag iaf..
Medans Emelie är på dagis, för Emelie älskar verkligen att stänga av datorn, sedan så brukar hon skratt åt det..

Nu ligger iaf hon och sover, så fort hon har vaknat då ska jag göra lunch till oss, sedan kanske det blir en film och mysa tillsammans, men jag skulle vilja ha godis, glömde ju att köpa det igår då man va på obs med Aije och Emelie..
Emelie tyckte om leksaksavd.

På måndag ska jag iaf på Mirroi på ett möte.. Det är det enda jag har planerat denna vecka.


Åsikter!
Postat av: Nettan

Denna sidan gillar jag:) Här ska jag ofta göra ett besök:) Och vilket fint kort du hade.. Kram till er alla;)

Kommenterat - 2010-05-01 / 14:56:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: