24 Oktober

2010-10-24 / 12:09:37
Det verkar som om Emelie har sovit hela natten, eller så har hon vaknat och skrikit och att då jag inte har hört det.

För Emelie vaknar väldigt ofta mitt i natten och skriker tills man vaknar.
Och det tär på en ordentligt, eftersom att man aldrig får sova ut nån dag.. Emelies pappa har ju henne bara 10 fjuttiga timmar i veckan..


Idag ska hon då vara hos sin pappa från kl 1 till 7!

Så medans hon är där så ska jag och Sebbe hitta på nått att göra, kanske fara in till stan eller nått..
Vi får se vad som händer!!



Älskar dig Sebastian Lundström <3
Åsikter!
Postat av: Monia Nilsson

Jo, det sant man är alltid trött men det blir bättre jag lovar. Och tror att man rent biologiskt alltid vaknar om sitt barn vaknar och skriker. Ibland kan du ju vara så att man för tok för trött att funderar vad som låter... som tur kommer man ju alltid på vad det är inom några sekunder.. Men jobbigt är det, för som sagt man blir himla utömd på mycket. Just hang in there, it will be better, I promise! <3

Kommenterat - 2010-10-24 / 12:59:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: