22 Augusti

2011-08-22 / 20:51:46
Nu är man tillbaka igen.. Har gjort en massa sedan sist jag skrev. Jag hatar att dom har ändrat här på bloggen. För så fort som jag har publicerat så kommer alla dom här raderna sitta ihop, och jag orkar inte sitta och skriva < br > < /br >.
I måndags förra veckan så for jag och Emelie till Tavelsjö, på ung förälderläger och träffade en några gamla bekanta. Vi spenderade tid "tillsammans" i 4 dagar, det gick bara bra.
Idag skulle Emelie har fått börja på dagis igen, men hon fick feber igår så hon fick vara hemmma, och kommer att få vara hemma i några dagar till.. Och dom började även att fixa min lägenhet idag så, idag så rev dom all tapet i vardagsrummet, och spackla även i v-rummet. Dom slipade även i hallen. Och imorgon ska dom börja tapetsera i hallen, det kommer att bli så fint så, ska även fara på jysk på fredag efter jag lämnat Emelie till sin pappa. Och se om man hittar nå fina inredningsmöbler. Jag kommer att bli så nöjd så.. Dom ska även börja fixa mer i v-rummet imorgon vad vet jag inte. Dom skulle även fixa mina skåpluckor jag har i hallen så jag slipper ha fula tapeter på luckorna. Det är ju värsta gammeldags att ha tapet på luckor.. Aja nu var det allt jag hade att skriva, jag ska fortsätta att se på tv nu och bara tare lugnt tills jag ska sova. Byebye
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: