4 Augusti

2011-08-04 / 06:56:18
Nu är det dags att blogg igen då.
Jag har inte orkat blogga bara, har haft annat för mig att göra.
Nu ihelgen som va så var jag barnledig, men jag vara bara hemma och tog det lugnt.
sen i tisdags då va jag in till stan och hämtade en stor Expedit bokhylla som jag köpt via blocket.
Jag fick även hem båda house filmerna säsong 1 fick jag av min kära kusin.
Sedan hade jag beställt själv efter 4:an
Igår va vi hemma och busade och lekte
fick även hem mössorna jag har beställt åt Emelie och Bella.
Dom 2 brudarna kommer att bli så snygga så i sina nya mössor.
Idag blir det att åka in till stan om 2 timmar. Då ska vi fara och hälsa på mamma min och umgås med henne, vi ska även ta en prommis till ÖoB för jag vill kolla på lite saker.
Sen vill ju Emelie mysa med sin mormor för det var ett tag sen nu dom sågs.
Ja det var väl allt jag hade på hjärtat att skriva.

Nu ska jag fortsätta att se på barntv med Emelie, det är ju Kalle Anka på Disney Channel
Jaja det var allt för mig byebye
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: