5 Augusti (igen)

2011-08-05 / 15:49:18
Imorgon börjar ju Noliamässan så man får väl se om man kanske far ner.. Men det kommer ju säkert vara hur mycket folk som helst där.. Kanske far till veckan ist. För när jag kollar på smhi så ska det ju vara dåligt väder hela helgen.. Men vad gör man.. Måste iaf köpa ett regnskydd till sulkyvagnen, för jag har nämligen ingen.. Sen måste jag få klaga av mig lite. Igår när jag kom hem så stog det bara en bil på framsidan av huset där jag bor så jag ställde ganska så nära bakom den, för att den behöver inte backa för att ta sig ut på gatan.. Senare igår kväll när jag tittade ut genom fönstret så var det en VÄLDIGT FUL sport bmw som hade parkerat in mig.. Den j*vla bmw slickade baken på min bil så jag vart förbannad över att den personen inte kan köra bil.. Om han ser att min bil står nära den som är framför då behöver ju inte den där personen med bmwn parkera in mig.. Så när Sebbe kom så parkera han in bmwn. Då vart iaf jag nöjd! Nä nu ska jag byta bajsblöja på Emelie :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: