5 Augusti

2011-08-05 / 10:09:44
Igår så for jag och Emelie in till stan redan vid 9 på morgonen och spenderade hela dagen med mamma/mormor.
Först så for vi på ÖoB sedan när vi kom tillbaka därifrån så va vi hemma hos mamma en stund, sedan så for jag, emelie och mamma till ersboda.
For på Jysk och jag handlade lite smågrejer till min bokhylla.
Sedan for vi och hälsade på hos en gammal jobbarkompis till mamma.
Sedan vid halv 4 så for vi hem till mamma.
Så fick emelie följa med sin mormor hem och jag gick på affären som finns i närheten av där mamma bor.
När jag hade handlat klart så gick jag hem till mamma och hämtade Emelie och for hem.
Idag blir det att bara va hemma, det är ju så tråkigt väder ute.
Min kompis Sandra kommer hit i eftermiddag.
Hon och jag ska äta surströmming till middag :D
Det kommer att bli mumsigt!
Nä nu får ni ha en fortsatt trevlig dag så ska jag fortsätta att se film med dottern!
Byebye
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: