24 januari

2011-01-24 / 13:38:56
Har haft en riktig skön helg, en massa gotta och filmmys <3!

Idag har det inte hänt så mycket...
Ska göra spagetti och köttfärssås till middag, men måste först till affärn.
Så jag får vänta tills S har vaknat, för just nu så ligger han på soffan och sover.

Jag har blivit helt besatt att spela CSI på FB :P
men just nu så tyckte jag att det passade bra med ett blogg inlägg här, så CSI får vänta en liten stund..

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, om det blir att jobba eller vara hemma och dona på här..
Får väl ta och bestämma mig senare ikväll eller nått.

På Onsdag ska jag iaf gå på stan!

Så nu har man skrivit några rader iaf :)
Åsikter!
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommenterat - 2011-01-24 / 13:58:58  | URL - http://millahoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: