25 Januari

2011-01-25 / 17:12:35
Idag har jag ringt en massa samtal och det gick väldigt bra..
Sedan efter att emelie hade sovit så gick vi på Ica här i vännäs och handla lite välling och andra saker.

Och nu håller jag på att plocka undan lite här hemma, städat inne på emelies rum och snart ska jag ställa mig och diska upp all disk..
Tur att det inte är så mycket..

Jag har varit svintrött hela dagen, det känns som om att jag ska somna.
Men det får jag ju inte göra.

Måste ju laga mat och fixa en massa andra saker först..

Hade tänkt noppa ögonbrynen ikväll oxå!


Sedan då Emelie har lagt sig så ska jag se Karate Kid (jackie chan) eller hur det nu stavas, men Älsklingen om han nu vill det, annars så får jag väl se den själv..

Imorgon blir det stan med Mari och Angie iaf och självklart ska Emelie få följa med..
Ska se om jag hittar nått åt henne på stan.

Hon fick ju ett presentkort på lindex utav sin mormor i födelsedagspresent.

Nej nu ska jag sluta skriva måste börja med disken, Emelie får se på barntv medans..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: