11 Juli

2011-07-11 / 11:56:27
god förmiddag!
i lördags så for jag,emelie och sebbe till hans mammas m familjs stuga vi firade 2 st som fyllt 50år
så det vart först aptitretare, sedan olika sorters pajer till varmrätt, sedan tårta till efterrätt.
Efter vi hade ätit tårta så for jag med 3 tjejer till en annan stuga lite längre bort och basta med dom och pratade om allt möjligt.
Medans jag gjorde det så fick Emelie va med sebbes mamma och dom bastade, bada och grilla korv och marshmallows..
Supertrevligt hade jag det :)
Sen igår söndag på min stora dag så for vi in till stan för att vi skulle äta middag på great eastern..
Och alla som jag hade bjudit in kom, och det var supertrevligt.
Fick världens bästa present av Sebbe :) det var en epilator!!
Så nu ska man plågas med den :P
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: