14 Juli

2011-07-14 / 10:10:47
Jaha då ha man vaknat till nu då..
Vad ska man hitta på idag då?
Ska iaf på affären och handla lite, sen blir det nog att fara och kolla på när sebbe ska arbeta med bilen sin..
Ikväll ska jag och sebbe ha filmkväll och det blir att kolla på house m.d.
Fick ju hem säsong 2 igår i brevlådan :P
Vad mer ska jag skriva?
Jo jag väntar fortfarande på att hyresvärden ska komma och kolla vilka tapeter jag ska ha i rummen så dom kan få iordning på det här..
För jag vill börja med att sätta upp tavlor och allt nu på väggarna, men det kan jag ju inte göra förns dom har tapetserat här i lägenheten..
Men jag och Emelie kommer inte att bo här medans dom gör det, får väl se vart man tar vägen medans..
Jag ska nog ringa dom i början på nästa vecka så får dom komma hit och börja fixa..
Det var allt för mig iaf.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: