16 Juli

2011-07-16 / 15:56:21
Då är man tillbaka här igen då.
Igår fredag så for jag och Emelie in till stan vid 3 tiden och hamna på obs och tog en mjukglass och korv,
sedan fick man plocka upp izza på marieberg för hon hittade inte dit hon skulle så vi körde dit henne och väntade på henne tills hon va klar, efter det så for vi till izza en stund och emelie fick sina naglar målade och läppstift på läpparna hon vart så tjusig så.
Sedan for jag,emelie,izza och izzas hund sonny som for till emelies pappa och lämnade av Emelie där.
Efter det så for vi hem till izza och lämnade av henne där och for sedan till finaste Pernilla och hennes familj och såg på film, klockan va kvart i 1 på natten innan jag for hem :P.
Men trevligt hade vi det..
Idag lördag så har jag tvättat och tagit det lugnt, snart så kommer izza,sonny och sandra hit och ska äta middag med mig och se på film..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: