20 Juli

2011-07-20 / 10:09:19
Hej bloggen, nu är man tillbaka igen efter några dagar..
I söndags så va jag i Åsele över dagen.
I måndags så fick jag hem Emelie
Igår så va jag på möte, sedan på kvällen va vi i sebbes mammas stuga och fika jordgubbspaj, super smarigt va det :)
Idag vet jag inte vad som händer. Får väl se vad dagen har att erbjuda, en sak vet jag iaf att jag ska göra och det är att lämna in ett papper till AF.
Imorgon ska man in till stan och äta surströmming med Sandra, men Emelie får ju äta något annat..
Men jag funderar lite om Emelie ska få vara med sin morfar medans, för då kan dom ha lite morfar mys.. Annars så ska jag höra med mormor/ min mamma om hon kan ha henne.
Sedan på fredag då åker Emelie till mina mostrar och blir där över helgen.
Ja det var väl allt jag hade att berätta :)
Nu ska jag fortsätta se på film med Emelie, hon är besatt av Nalle Puh
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: