23 Juli

2011-07-23 / 21:55:25
Hejhej bloggen!
Idag så for jag in till stan och handla lite mat, till middag för mig blev det thai mat..
Riktigt gott var det.
Har nästan bara suttit inne ikväll, var ute på en prommis, men då hörde jag åskan komma så då var det bara att gå hem igen.
Nu ser jag på film, sen hade jag tänkt unna mig med en lång dusch :)..
Emelie har det väldigt bra hos mina mostrar, dom hade varit i Skellefte idag och Emelie hade haft det väldigt roligt, men jag får ju tillbaka lilltjoppa imorgon ju :) Så då ska vi mysa tsm hon och jag se på film och så..
Sen får man väl se vad veckan har att erbjuda.
Att det ska hända så mycket nu, först grejen i Oslo och att Amy Winehouse har gått bort..
Nä nu ska jag fortsätta att se på tv, men ha en fortsatt trevlig kväll allesammans
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: