4 Juni

2011-07-04 / 13:25:11
Helgen har väl varit bra..
I fredags då jag hade kommit hem så tog jag det bara lugnt.
Sen på lördag for jag in till stan på förmiddagen lämna bilen hos pappa och fick åka triken med pappa in till nolia för att kolla på bilar..
Sen träffa jag ju sandra där så vi gick tsm och kolla och självklart fick chippen följa med.
Träffa även Pernilla, Marcus och Bella där oxå..
Sen va jag hemma vid 4 då åt jag lite sedan for jag in till stan igen och kollade på mer bilar.
Va väl hemma vid 11 och tog det bara lugnt.
Och igår (söndag) så tvätta jag lite, for sedan till bjurholm med sebbes mamma och lillebror..
Fanns inget roligt man vart sugen på att köpa.
Sedan då man kom hem igen så vart det bara att tvätta igen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: