12 Juni

2011-06-12 / 17:49:08
I måndags så kom min kusin ifrån Östersund hit och glad blev man då man kom till stationen i vännäs för att plocka upp henne.

Sedan på kvällen så kom min andra kusin hit som bor inne i stan..
Vi läste sagor för Emelie då hon skulle sova, och det tyckte Emelie va kul.
Så då umgicks vi hela kvällen tills det var dags för mig och Camilla att sova.

På tisdagen så for vi till stan och handla lite, fast det var mest bara Camilla som handla.
sedan så åt vi lunch inne på café station..
Jag och Sebbe köpte även ute möbler som vi nu har ute på balkongen, det är så skönt att vi har nått att sitta på ute på balkongen.

Sedan på Onsdag så kom min pappa hit på fika, så då fick jag och Emelie åka lite trike..
Det var skönt, eftersom att det var så varmt ute.

Torsdag gjorde vi typ inget.

Fredag så var vi ute med bilen, vi for vid 20 i 12 sedan så var vi inte hemma förns vid halv 8..
Kul var det iaf, att vi for på en liten roadtrip.

Och igår lördag så for vi in till stan på tivolit...
Det var as VARMT, men det var skönt att sitta i karusellen och åka så det fick fläkta lite.
Emelie fick även 2 par nya shorts.

Och igår beställde jag lite kläder till mig själv via internet, så dom kommer nog till veckan.

Och idag vart det ju så dåligt väder, så vi höll oss inne, såg harry potter och sen när klockan blev 16.20 så for vi på affären snabbt för min kusin bestämde sig för att åka hem idag.

tomt känns det nu när hon inte är här, men jag hoppas att vi ses snart igen..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: