19 Juni

2011-06-19 / 00:28:51
Oj nu är det snart 1 vecka sedan jag skrev sist.

Men det har inte hänt så mycket denna vecka.. Emelie fick va på dagis 1 sista gång, för jag fick jobba.. Men som tur var så fick jag jobba i vännäsby istället för stan..
Min kusin kom även till umeå då.

Och i torsdags så for jag och Emelie till stan för att se då Jim tog studenten.
sedan på eftermiddagen så for vi och åt ute allihop.

På fredag så åkte Emelie till sin pappa.
Och jag svängde förbi hos en kompis och hälsade på där..
Sedan så bar det av hemmåt och ligga och glo på tvn

lördag (igår) så for jag in till stan vid middagstid för att äta middag med brorsan och min kusin efter det så for jag till en kompis, som skulle grilla med några andra tjej kompisar till mig.
Och nu ligger man bara här och glor på tv som vanligt.

Och idag blir det att fara på bilbingo med pappa :D
Jag hoppas att jag vinner hem storkovan iaf :P
Jag ska då ha 2 lotter som pappa ska få bju på..

Sen när man kommer hem så ska jag städa hade jag tänkt.

aja det var allt för mig iaf... ni får ha en fortsatt trevlig helg!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: