23 Juni

2011-06-23 / 08:40:05
Ännu en ny dag..

vi steg upp vid kvart i 7, så nu har vi ätit frukost och jag har på mig kläder och Emelie ska också snart få på sig sina kläder.
Sedan vid 11 så ska vi åka till stan och umgås med Anna och Benji.

Det var ett tag sen man umgicks med dom, så det ska bli kul att ses igen.

Sen ikväll så ska jag och Emelie fara till Sebbes mamma m fam till deras stuga..
Emelie har ju aldrig varit där, så det ska bli kul att hon ska få se nu hur det ser ut där.

Och imorgon är det ju midsommar :) så då ska jag handla lite på dagen innan affärerna stänger.
Sedan ska vi iväg till samma ställe som vi ska ikväll och kolla när dom hissar upp midsommarstången, sedan blir det god mat och allt :)

Ja vad mer ska man skriva?

Ska kanske spela bilbingo på söndag med pappa
så då ska Emelie få vara med sin pappa medans jag spelar.

och på tisdag så fyller ju Sebbe år så då ska man fira honom :)
på måndag ska jag iaf till stan och köpa sebbes present, jag hoppas att han blir glad!

Nä nu ska jag fortsätta att se på Nalle Puh med Emelie..

BYEBYE!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: