24 Juni Midsommar

2011-06-24 / 23:36:40
Glad midsommar allihopa!

Jag och Emelie vakna vid halv 10 så då klev vi upp och åt frukost och tittade lite på barn tv.
Sedan så gick hon och jag och duschade tillsammans.

Efter vi hade torkat och fått på oss kläderna så borstat håret så for vi på affären och handla lite, sedan hem och he in allt i kyl,frys och skafferi..
Sedan blev det lunch för emelies del, men sedan efter då hon hade ätit lunch klart så skulle hon få gå och sova en stund, men det vägra hon så då fick hon vara uppe.

Vid 10 i 3 så for vi till Pengsjö för att fira midsommar med Sebbes mamma m fam.
Vid 4 tiden va vi på pengsjögården och dansa kring midsommarstången.
Och sen var det ju en clown där som trolla.
Han var riktigt duktig må jag säga.

När allt där var klart så gick vi tillbaka till stugan och började med middagen.

Det blev fläskytterfile m potatisgratäng + sallad
Sedan till efterrätt så blev det jordgubbspaj

Riktigt gott va det.
Kan ju lova er att jag hamnade i matkoma.

Sen for vi hem vid 10 tiden...
För då va Emelie riktigt trött och grinig!

Nä det var allt för mig, nu ska jag fortsätta med annat, men jag skriver mer imorgon.

Godnatt, byebye!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: