30 Juni

2011-06-30 / 16:18:41
Nu är jag här igen.
I måndags så va jag på anställningsintervju och for sedan och handla sebbes present, sedan for man och plocka upp emelie hos sin pappa.
I tisdags så fyllde Sebbe 23 år :)
Smörgåstårta och marsipantårta bjöds det på, sedan fick Emelie åka båt för första gången
Han vart väldigt nöjd med presenten av mig, det var ett avlastningsbord som han ska ha i garaget :P
Sedan igår så gjorde jag och emelie inte så mycket men vi va och åt middag hos Sebbes mamma m fam i deras stuga, det var riktigt mysigt kan jag lova, vart en massa bad för Emelie och jag fick mig en liten prommis med thure.
Och idag (torsdag) ska jag och Emelie ta det bara lugnt, håller på att fixa lite kött till middagen.
Imorgon (fredag)
blir det att umgås med Pernilla och Isabelle tills jag ska iväg med Emelie till sin pappa..
Sen får man se vad helgen bjuder på :)
Då har man uppdaterat åt er lite
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: