4 Juni

2011-06-04 / 22:56:59
Har haft lite bloggtorka nu i några dagar eller ska man säga över 1 vecka..

Men jag har inte haft orken eller lusten att skriva..

Men men nu hade jag tänkt skriva lite..

Bussresan till sthlm gick superbra, förutom att det var en surgubbe på bussen som tyckte att Emelie hade en sån pippig röst.. Han ville att hon skulle vara tyst, men jag sa till den gubben som va i 80 års åldern att barn måste ju få låta och då blev han tyst, sen fick jag ett par äldre par framför mig som tyckte att emelie var hur snäll och gullig som helst, det är ju inte varje barn som orkar att sitta i en buss i 10 timmar.
Hon va så duktig så, jag är så stolt över henne.

lördagen spenderades på skansen, hur kul som helst, och emelie tyckte om att se på alla djuren, och hon vart även målad i ansiktet.. Hon blev en jätte söt liten fjäril..

söndagen spenderades på i storstan.. Vart lite shopping, köpte trosor till emelie, hade tänkt att hon ska få sluta med blöja nu i sommar.. hon är ju stora tjejen så det ska hon nog klara av :P, sedan så köpte jag en t-shirt till Sebbe..

Måndag, tisdag va vi bara i lägenheten och tog det bara lugnt, för både jag och jaqq va förkylda.

Onsdag morgon så flög jag och Emelie hem till Umeå igen, så Sebbe kom till flygplatsen och hämtade oss.
Vart så glad av att se hans ansikte igen och även emelie blev glad av att se han :)..

I torsdags så for Emelie till sin pappa och ska vara där tills imorgon, saknar henne jätte mycket, ska bli skönt att få hem henne och bara mysa!

Sedan på måndag eftermiddag så kommer min underbara kusin hit och ska vara här i 1 vecka....
Så jag längtar tills imorgon och på måndag :)


Nä nu har jag gjort en uppdatering åt er.
Nu ska jag fortsätta att se på filmen som går på 5:an "Are we there yet?" med Ice cube!

slänger in 2 bilder på emelie då vi var i sthlm



Byebye!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: