16 Mars

2011-03-16 / 22:31:52
Jahapp då hade jag tänkt att göra ett litet blogg inlägg här då.
Det var ju som ett par dagar sen jag skrev här.

Igår så jobbade jag på ett dagis på teg, och idag så har jag bara varit hemma.
Emelie har fått vara på dagis, och hon vart väldigt glad över att jag kom och hämtade henne.

Imorgon blir det att jobba igen, men den här gången så är det på ersboda..
Sen på fredag blir det väl också att man jobbar, men jobbsupport kommer ringa mig imorgon om det.

Justja, hyresvärden och någon annan snubbe ska komma hit imorgon och kolla och fixa till min vattenläcka som jag fått i taket..
Det ser väldigt nasty ut kan jag lova, det är brunt och äckligt där på betongen som är dyblöt..
Så det blir att tapetsera om hela hallen och det är jag glad över, för det är en hemsk färg på tapeten.
Och dom ska även tapetsera i vardagsrummet också, så jag är väldigt glad över det.

Så det var ett litet inlägg, och jag tackar för mig och fortsätter att se på bad boys 2

tingeling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: