17 Mars (igen)

2011-03-17 / 21:56:09
Jahapp då va torsdagen snart slut!
Och imorgon är det fredag, och då är det helg..

Imorgon ska vi in till stan och fixa lite saker, vi ska även förbi willys och min mammas jobb och hämta ut några saker, t ex så har mina gardiner kommit :D och dom ska få hänga i köket..

Idag har vi varit hemma hela dagen, sen vid 2 tiden så for vi upp till sebbes mamma men där va ingen hemma så vi fick vänta tills dom kom hem.
Sedan blev det gomiddag där..
Efter att vi hade vilat maten och emelie hade lekt klart så for vi på shell för att vi skulle tvätta min bil, men då va hallen upptagen så vi tänkte att vi far och handlar lite grejer sen far vi tillbaka och ser om han är klar med hallen. Men ikke de inte, och sedan var det en annan ful gubbe som hade trängt sig före oss i kön så då var det ju bara att åka hem och sätta sig framför tvn ist.

Och Emelie blev glad över att hon fick äta en banan!

Nu ska jag fortsätta att se filmen på 6:an Evan den allsmäktige!!

Byebye!!!!


slänger upp en bild på bebis Emelie <3 mammas goa lilla dam!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: