2 Mars

2011-03-02 / 09:50:43
Jaha då var det ny månad nu då!

va och lämnade emelie på dagis för lite mer än 1 timme sen..
Så nu blir det att städa och plocka bort lite, hade även tänkt att vika in tvätten som ska in i garderoberna.

Sen efter att jag har hämtat emelie, ska vi till Sebbes mamma för att hon ska få ta och klippa mig och kanske klippa bort lite på emelies lugg.
Emelies hår växer ju som ogräs.

Hade gärna velat tvätta bilen, men får se om det blir så..

Justja är det någon fler som läser min blogg? Det är bara 1 som har svarat.
Det skulle vara snällt om alla som läser min blogg kan svara.

Nä ni får ha det så bra idag alla bloggläsare.
Så kanske man skriver något inlägg ikväll.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: