24 Mars (igen)

2011-03-24 / 19:43:12
Är så glad snart blir man av med diskmaskinen, är lite tråkigt att man inte kan använda den..
Och sedan är spjälsängen såld också.
Så det känns skönt att det blir mindre saker i förrådet.
Men jag ska boka bord på någon loppis och bli av med lite mer grejer.

Sen är jag så jävla sur på en person som lovat att komma och hälsa på, men det är bara bortförklaringar hela tiden... Jag blir så less!

Man trodde ju att vi var väldigt viktiga att få träffa, men kompisar och plugg går ju före enligt henne.
Men men vad ska man göra??

Sedan en annan sak som jag är väldigt irriterad på är att bensinpriserna har gått upp...
Man blir ju tokig, snart så tänker jag inte köra mer bil.
Bara använda den i nödfall.

VILKA LÄSER MIN BLOGG?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: