24 Mars (igen)

2011-03-24 / 14:52:26
Hämtade hem lilltösen från dagis för 1 timme sen.
Jag har plockat bort grejer här hemma, har även flyttat ut spälsängen till vardagsrummet ska sälja den hade jag tänkt..

Jag och Sebbe har även varit och slängt skräp.
Det går så mycket fortare då man är 2 än om man bara är 1..

Längtar tills imorgon, då ska man åka och hämta ruff, sedan blir det att fara till stan och lämna Emelie som ska få vara hos sin pappa, efter det blir det att plocka upp Brorsan och fara till pappa och äta tårta.
Jag ska ha med mig ruff då hade jag tänkt :)

Sedan på kvällen blir det långpromenad!

Nä nu blir det att fara ut med bilen igen :P, då ska jag passa på att fara på affären!

Men jag skriver senare ikväll!!

Tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: