1 Maj (igen)

2011-05-01 / 15:15:05
För några timmar sedan så for jag och Emelie till Holmsund och köpte en trehjuling till henne!
Supersnygg är den..
Så nu ska jag bara köpa en styrstång till den, så blir det att trampa för fullt för hennes del..
Men vi måste även fixa sadeln, den är lite för hög, så vi måste sänka den och även styra den längre fram så att hon orkar att trampa runt..

Sedan så när vi kom hem så fick hon äta lite.
Men hon kladda ner sig totalt så hon fick ta sig ett bad..

Och nu har hon ätit 2 mackor med kaviar på..
Blä säger jag!

Jag tycker inte om kaviar.

Funderar även starkt på att börja och träna..
Det är fan inte dyrt att träna här i Vännäs..

2100:- för 1år
men jag tänker ta 3 månader för 755:-

Om en liten stund blir det att gå till affären och handla lite gotta :)!!

För när Emelie har somnat så blir det myskväll för mig och Sebbe :)!
Och det gillas starkt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: