21 Maj

2011-05-21 / 10:50:06
Nu är det 5 dagar sen jag skrev sist, men jag har inte haft tid eller någon blogglust..

Men jag kan berätta lite kort om vad som har hänt dom senaste dagarna..

Onsdag: Jobbade och gick på bio med Sebbe och såg den nya pirates..
Den var hur bra som helst!

Torsdag: Städade och va på utvecklingssamtal på emelies dagis, det går väldigt bra för henne där.
sedan så tog man det bara lugnt då man kommit hem.

Fredag: Jobbade och tog det bara lugnt på kvällen, såg på BB och någon annan film.

Lördag (idag): Efter lunch så ska jag, emelie, sebbes mamma och sebbes lillebror fara till hällfors, det ska tydligen va nån loppis där och aktiviteter för barn, det ska tydligen vara hästar där, så då hade jag tänkt att emelie skulle få rida.. Så jag ska ta med kamran.

Hejdå
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: