8 Maj

2011-05-08 / 16:00:16
Jag har inte haft tid att sitta framför datorn under helgen.

Nu ska jag skriva av mig lite om vad jag har gjort under helgen.


Fredag: Först så åkte man in till stan med Emelie, hon skulle få träffa sin mormor som hon inte har träffat på ett tag nu.
Vid 15.15 så for jag och Emelie och plockade upp Sandra, sedan bar det av till stan för att plocka upp Izza.
Efter det så for vi till berghem och släppte av Emelie, för hon skulle va hos sin pappa denna helg.
Men nu kommer inte jag vara barnledig förns om typ 3 veckor.

Efter att vi hade lämnat av Emelie så for jag och tjejerna till stan igen och åt på Eastern Palace.
Riktigt gott va det, och mycket tjejsnack blev det och skratt.

Lördag: Först va man ner på byn med Sebbe och kollade på loppisen som va (vår dag)
Sedan bar det av till stan och hälsa på hos Pernilla och Isabelle.
Efter ett tag så for vi på Ica kvantum och köpte grillkött och potatissallad.

Så då bestämde vi oss för att jag stannade kvar i stan för att äta middag med dom..
GOTT som FAN var det.
Pernilla torterade mig med sin epilator och tog mina ben och under armarna..
Men det är ju första gången man provar en sådan så då gör det ju ont.
Men jag tror att jag ska köpa mig en egen, så man vänjer sig med den smärtan :P
jag for inte hem förns klockan va 00.00..
Så mycket skratt och tjejsnack det blev med Pernilla..

Söndag: Idag har man bara slappat, tvätten är snart klar, och nu har man sett klart filmen som gått på 6:an.
Så nu hade jag tänkt ta en promenad till Ica och handla lite, ikväll klockan 7 så kommer min lilla Emelie hem :)..
Har saknat henne enormt mycket..

Men ni alla bloggläsare får ha en trevlig söndag nu..

Byebye från mig!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: