11 September

2011-09-11 / 22:15:16
Jaha söndag! Det var iaf fint väder här i vännäs på förmiddagen. Jag har vikit in all tvätt, städat lägenheten. Och strax efter 4 så komme Emelie hem, så nu är det inte tomt här hemma. Det var skönt att hon kom hem. Så nu är mitt mamma hjärta helt igen. I fredags så tog jag det bara lugnt, sen igår så va jag med mari, vi for till barnens hus, apoteket, kapphal, H&M och in på coop. Sedan så bestämde vi oss för att fara och käka på kärnan, Sandra och Izza kom även dit och höll oss sällskap. Det var mycket trevligt. Efter att vi hade ätit så for vi till Mari för att jag skulle kunna hämta min bil och mari skulle in till sig. Så då for jag vidare med Sandra och Izza.. Sandra kan inte köra bil! Vi satt bara inne hos sandra och slappa, sedan vart klockan mycket, så då for jag hem och vilken jävla dimma det var.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: