14 Januari

2012-01-14 / 14:40:13
Jaha nästan 1 vecka sen jag skrev sist. Men jag jobbar ju som sagt så man har inte tid till att skriva här i bloggen.. Jaa vad ska jag skriva? Igår så for Emelie till sin pappa, jag fick smörgåstårta :) gud så gott det var!!!! Sedan for man vidare till Jennika på ersboda och umgicks med henne, hennes karl och Jenkans barndomskompis och hennes kille som är kompis till Jenkans kille.. Satt där hos dom ett tag, fick även känna på bebismage! For sedan och plocka upp min lillebror för att han skulle på Five. For sedan tillbaka till min mamma och satt där och pratade med henne, det var trevligt. Efter 00.20 for jag till pappa och lämna en tidning till honom som han skulle ha, fick även nå papper som han hade skrivit ut till mig, så nu har jag papper till FK så det räcker gott och väl. Vaknade imorse vid 10.00 satte mig framför tvn gick sedan ner till tvättstugan och började tvätta, har även varit ut på en liten prommis, men jag ska gå en till om ett tag. Va på apoteket och på konsum, men jag glömde bort att jag skulle in på ica med :P Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen, ska även plocka bort julen idag och sätta upp gardinerna igen och en massa annat.. Byebye!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: